top of page
  • תמונת הסופר/תMoshe Ginaor Zohar

מתכנן נוף

עודכן: 25 ביולי 2023

מתכנן נוף והגישה הייחודית שלו

כשאנו מסתכלים על שטח יפהפה במקום כלשהו, עלינו לדעת שאיש מקצוע רציני ובעל ידע רב הוא זה שתכנן את המראה המיוחד. אחרי הכול, אנו לא יכולים להשאיר את הכול לידי המקרה כשאנו שותלים עצים מסוימים או כשאנו רוצים לעצב פינות חמד, פארקים, גינות ציבוריות, גינות פרטיות או מגוון מקומות אחרים שדורשים שינוי עיצובי.

אם אנו עושים בחוכמה ונעזרים בשירותיו של מתכנן נוף מקצועי, אנו יכולים ליהנות ממראה מרשים שמשלב גם אפשרויות נוחות ונעימות יותר לשימוש בכל מרחב. תוך שילוב של נתוני השטח הראשוניים ודרישותיהם של בעלי השטח או אלו האחראיים לפיתוחו, יכולים רבים ליהנות מתכנון ייחודי שקשה מאוד להגיע לרמתו.

אז מה כולל השירות של מתכנן נוף ראוי להכיר טוב יותר את האפשרויות שמציע מתכנן נוף מקצועי לכל מי שנעזר בשירותיו. איש מקצוע איכותי ומנוסה יכול להציע ייעוץ ראשוני שבו יתוכננו בתחילה בצורה גולמית השטחים שקשורים לפרויקט. הוא יגדיר את הפרויקט, יעריך את השטח, וימליץ בפני אלו שפנו אליו מה בדיוק צריך לעשות כדי להציג תוצאה מרשימה.

ההתייחסות לתנאי השטח תכלול את נתוני הטופוגרפיה ואת האלמנטים שעליהם יש להתבסס כדי להציג נוף שמתאים לטעמו של מזמין העבודה ולכל מי שיבקר בגינה בעתיד. מתכנן נוף מנוסה יציג בסופו של דבר תכנון יסודי הכולל את שלבי הביצוע, סוגי הצמחייה, סגנונות העיצוב, וכמובן גם עמידה בתקציב המיועד לשינוי המראה.

כל פרויקט יעלה חיוך על הפנים לא מעט פרויקטים מרשימים יכול להציג מתכנן נוף שיש לו ניסיון אמיתי בעבודה מול גופים שונים. מאחר ואיש מקצוע איכותי ביצע כבר לא מעט עבודות הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור מוסדות וארגונים אחרים, הרי שקל מאוד לזהות את טביעת האצבע שלו בכל שטח שאותו הפך ליפה ולמושך הרבה יותר.

מתכנן נוף מצוין יכול לבצע עבודה מעמיקה ומצוינת בין אם מדובר על שטחים פרטיים בבנייה רוויה או בשכונות פרטיות, ובין אם מדובר על בתי ספר, מוסדות גדולים, אזורי תיירות ועוד. כל זאת תוך התייחסות לדרישות הרלוונטיות בכל פרויקט ולנתונים האובייקטיביים שקיימים בשטח שעליו הוא מתחיל לעבוד.



bottom of page