top of page
  • תמונת הסופר/תMoshe Ginaor Zohar

עיצוב גינות ייחודיות

עודכן: 25 ביולי 2023


אפשר להפוך את הגינה למקום שונה לגמרי

המושג ייחודי אינו חלול מתוכן כשאנו מדברים על אפשרות אמיתית לעצב גינה מרשימה בצורה יוצאת דופן. אפשרות כזו בהחלט קיימת אם מוצאים את החברה הנכונה לביצוע עבודות ייחודיות בגינה. בחיפוש האינטרנט אפשר להתרשם היום מאפשרויות עיצוב מרתקות הרבה יותר בזכות סגנונות עיצוב שלא היו קיימות בעבר.

הרצון להציג ללקוחות רבים אפשרות אמיתית של עיצוב גינות ייחודיות גרם לטכנאי נוף ולחברות העוסקת בתחום הגינון לרכוש ידע רב ומגוון יותר בתחום. כך, לא רק נושאים כמו התאמת צמחייה או השקיה ממוחשבת הם אלו שבאים לידי ביטוי בהקמת הגינה, אלא גם עיצובים מקוריים שמיד תכירו את המקורות שלהם.

אולי גינה יפנית היא זו שתיבחר

אלו שרוצים לראות עד כמה עיצוב גינות ייחודיות הוא דבר אפשרי, ישמחו להכיר את סגנון העיצוב היפני של גינות שונות. הדבר מתאים למי שמבקש לראות כיצד גינתו מציגה קווים מינימליסטיים ונקיים. עיצוב כזה מדגיש את האיפוק שמוכר כל כך מתרבות יפן העתיקה, ואת המראה השקט והמרגיע כל כך.

תוך שילוב של עצי בונסאי שונים, חלוקי נחל, אבנים יפות, בריכה עם דגי זהב, מצעים יבשים וכיו', ניתן ליהנות ממראה שמזכיר את הגינות שצמודות לבתי העץ והנייר של יפן העתיקה. תוספות כמו גשרים קטנים, סלעים ציוריים, מפלי מים, ואפילו פגודה אותנטית הן כאלה שמשדרגות את המראה של הגינה בצורה מרהיבה ביותר.

גם לנוף האיטלקי יש מה להציע

מי שלא מתאים לו הסגנון היפני יכול לראות כיצד ההתמחות של מקצוענים אמיתיים בשירות של עיצוב גינות ייחודיות יכולה לבוא לידי ביטוי במראה איטלקי. יש כאלו שקוראים לזה 'גינה טוסקנית' מאחר ובעיצוב כזה מושם דגש על צורת ריצוף המספקת הרגשה כפרית, ועל צמחייה הכוללת שיחים שונים וגם עצים מטפסים.

יחד עם צמחי תבלין, עצי תאנה וזית, מזרקות אבן, כדי טרקוטה, פסיפסים, גזיבו, פינות ישיבה קלאסיות ורהיטי גן בסגנון טוסקנה, ניתן ליצור מראה ציורי ומלא רגש. לכן חשוב מאוד להבין שמי שמציע עיצוב גינות ייחודיות בצורה רצינית, אכן יכול ליצור מראה מיוחד במינו שאינו דומה לאף גינה שסמוכה לגינה הייחודית.



bottom of page