top of page
  • תמונת הסופר/תMoshe Ginaor Zohar

תכנון גינה ביתית

עודכן: 25 ביולי 2023



תכנון גינה ביתית – נכון, מתאים, מקצועי! כמעט כל אחד רוצה גינה ביתית משל עצמו. לא משנה היכן גרים, רובנו אוהבים קצת ירוק בעיניים כחלק מהבית או הדירה שלנו. גינה ביתית לא חייבת להיות גדולה מאוד או רק מחוץ לבתים פרטיים, גם לדירה קטנה יכולה להיות גינה ביתית נחמדה. תכנון גינה ביתית יכול להיות עבור דירות פרטיות, ולכלול בעיקר עציצים שונים אם אין שטח אדמה. תכנון גינה יכול להיות על עבור שטח במרפסת או על הגג, וכמובן תכנון גינה ביתית מתאים יותר מכל לבית פרטי עם שטח חוץ גדול יחסית. הכל אפשרי ותלוי ברצון ובשימוש של דיירי הבית או הדירה.

תכנון הגינה המתאימה – “גינה לי חביבה…” לא משנה מה גודל הגינה ובאיזה סוג בית אתם גרים, בכל מקרה צריך לבצע תכנון גינה ביתית, ולא לרכוש כך סתם כמה צמחים ועציצים כדי שיהיה משהו ירוק בעיניים. אם לא נבצע תכנון כלשהו, הגינה, סביר להניח, לא תשרוד זמן רב מסיבות רבות. לכל בית ומשפחה הגינה המתאימה להם מבחינת סגנון, רמת תחזוקה והשימושים של הגינה. תכנון גינה ביתית, שיעשה על ידי איש מקצוע מנוסה, ייצור עבור הבית גינה מושלמת ומתאימה בדיוק לצרכים ולתנאי השטח.

תכנון גינה יכול להיות פשוט מאוד או מסובך מאוד, הכל תלוי בכם ובמה שאתם רוצים לעשות עם הגינה שלכם. גינה ביתית יכולה להיות גינת תבלינים ופרחים קטנה, שתהיה גם שימושית וגם יפה, או גינה ביתית גדולה שכוללת פרחים, שיחים, דק ופרגולה לישיבה בחוץ, עצים, מסלעות ו….השמיים הם הגבול, למעשה.

הגינה הביתית כחלק מהבית תכנון גינה ביתית, שנעשה כמו שצריך ועל ידי בעל מקצוע מיומן, יוצר עבורכם גינה שהיא חלק בלתי נפרד מהבית עצמו, והמשך ישיר וטבעי של הבית. הגינה שלכם צריכה להיות מקום שנעים להיות בו ומקום אישי שלכם. תכנון גינה ביתית מתחשב בתנאי השטח, או חוסר השטח, בבית או בדירה, באקלים הספציפי לאזור, וכמובן לשימושי הגינה הצפויים. תכנון גינה יטפל בבחירת הצמחים הטובים והמתאימים לכל הדרישות, שילוב טבעי ונכון של אזורי הישיבה, סידור ובניית מערכת ההשקיה ועוד. הגינה הביתית היא חלק חשוב מאוד בביתכם, וחשוב שהוא יענה בדיוק על צרכיכם.

bottom of page