top of page
  • תמונת הסופר/תMoshe Ginaor Zohar

דקים מסוג איפאה

עודכן: 25 ביולי 2023

דקים מסוג איפאה

למה שתוותרו על איכות?

איכות היא דבר שחשוב לנו מאוד בחיים. במיוחד במקרים שבהם מוצע לנו פרויקט שיכול לעלות סכום כסף נכבד, הרי שאנו רוצים לראות כיצד האיכות היא זו שיוצרת תמורה מלאה לסכום שהתבקשנו לשלם. אם אנו מדברים על דקים מסוג איפאה, כדאי לנו מאוד להכיר סוג עץ איכותי ביותר שמספק תמורה מלאה לכל מי שרוכש אותו.

יש סוגים שונים של עצים שבהם משתמשים בעלי המקצוע להתקנת דק יפהפה, אך נראה שהאיפאה עולה על כולם. מדובר בעץ איכותי שגדל בברזיל הרחוקה והוא מציג חוזק מרשים ועמידות כנגד מזיקים. זאת בזכות כך שהוא גדל בסביבה שיש בה לא מעט מזיקים, ולכן הוא מגיע עם סוג מסוים של חיסון עצמי, אם נקרא לזה כך.


אחד העצים המרשימים ביותר לבניית דק

אלו שרוצים להבטיח לעצמם דק מיוחד יכולים להבין מיד עד כמה דקים מסוג איפאה חביבים מאוד על ישראלים רבים שמחפשים איכות אמיתית. העץ הטרופי הגבוה הזה הוא בעל חוזק מדהים, והצפיפות והשמנוניות שלו מאפשרים לו לעמוד בקלות רבה מול איתני הטבע (ומול האתגרים האקלימיים שמציגה גינה ישראלית, כמובן).

היכולת של דקים מסוג איפאה להיות עמידים מול מזיקים היא מרשימה עוד יותר בשל העובדה שהעץ לא עובר חיטוי מהותי כמו עצים אחרים לבניית דקים. כאמור, העמידות הטבעית שלו כנגד מזיקים, מראה עד כמה הוא עץ מיוחד ועד כמה דק מסוג איפאה הוא כזה שיכול להציג מראה מצוין לאורך שנים רבות למרות שלא מדובר בצורך בעבודות תחזוקה מתישות.


העובדות מדברות בשם עצמן נחזור לרגע לעניין התמורה למחיר, ונראה כיצד למרות שמדובר בעץ יקר הוא מבוקש מאוד בישראל. הן מעצבים מקצועיים והן בעלי בתים ששואפים לשלמות, מבינים כי המחיר הגבוה יחסית שווה את ההוצאה הכספית. הגוונים, העמידות, החוזק, היוקרתיות, והייחוד מדגישים כיצד רבים לא נרתעים ורוכשים עץ איכותי ליצירת דקים מסוג איפאה.

העץ שמצריך בעל מקצוע רציני

עוד נקודה חשובה שכדאי לדעת היא שהתקנת דקים מסוג איפאה דורשת יד של מומחה מקצועי. כדי להציג מראה אחיד שנובע לא רק בזכות עץ נטול עיניים ועיגולים שונים, העבודה צריכה לכלול כלים ייעודיים, בסיס חזק לנשיאת העץ הקשה הזה, היכרות מקדימה עם בניית דקים מסוג איפאה, ורצינות לאורך כל שלבי העבודה.

bottom of page