top of page
  • תמונת הסופר/תMoshe Ginaor Zohar

שערים מעץ

עודכן: 25 ביולי 2023

שערים מעץ

להיכנס הביתה ברגל ימין

שער לבית הוא כזה שעושה עלינו רושם ראשוני, ואנו יודעים עד כמה רושם ראשוני הוא דבר חשוב. כשאנו מתכוונים להיכנס לבית אחר, אנו בוחנים בצורה אוטומטית את המראה, ואם השער אינו מרשים אותנו, הרי שאנו יכולים לחשוב שגם שאר העיצוב של הבית הוא לא כזה שירשים אותנו בצורה מיוחדת.

שערים מעץ בהחלט יודעים לעשות רושם מיוחד במינו על כל מי שמביט בהם. בין אם מדובר בכניסה הראשית של הבית, ואפילו אם זו כניסה נוספת, הרי ששער כזה הוא בעל נוכחות כפרית שמביעה פסטורליות רבה. לכן אין ספק שהתרומה של שערים מעץ לכל גינה, חצר ובית היא כזו שאי אפשר להתעלם ממנה.


לשערים מעץ יש יופי טבעי

כשאנו מטיילים או עוברים בשכונה מסוימת אנו יכולים לראות בקלות את ההבדל בין שערים מעץ ובין שערים אוטומטיים שבנויים מברזל, פלדה או חומרים 'קרים' אחרים. לעומת שערים אלו, תחושת הנעימות החשובה שמקנים שערים מעץ היא זו שרבים מבינים אותה בימינו והם אינו מוכנים לוותר עליה בעת מהלך של עיצוב טבעי לחצר כולה.

ההתאמה לכלל המשתמשים בגינה

קל להראות כיצד רבים יכולים ליהנות משערי עץ איכותיים ומרשימים. אם אנו מדברים על בעלי החיים שחלק מאתנו מגדל, הרי שהם לא יוכלו לברוח, ובנוסף יהיה להם נוח להסתובב מול גדר עם שער מחומר טבעי יותר. כמובן שגם עבור ילדינו, שערים מעץ מוסיפים המון טבעיות ביופי שלהם והם נעימים יותר למגע ומציגים סביבה נחמדה יותר. יתרונות אלו מדגישים עוד יותר את הרצון של רבים להזמין שערי עץ בגדלים ובעיצובים כאלו ואחרים.

הנאה משער עץ בהתאם למטרות שלכם

יהיו כאלו שירצו שייבנו עבורם שערים מעץ על מנת ליצור חיץ דקורטיבי בלבד בין הבית לשכונה, ויהיו כאלו שירצו שער גדול יותר למניעת נעיצת מבטים של העוברים ושבים או שער חזק שיוכל למנוע יציאה של הילדים או בריחה של הכלב למשל. בהתאם לכך, יכול איש מקצוע מנוסה לבנות שער עץ שיתאים לדרישות של כל בעל נכס בכל הקשור למידות, לצורת העיצוב, לתוספות שונות ולתקציב שמועמד לשם כך.



bottom of page