top of page
  • תמונת הסופר/תMoshe Ginaor Zohar

עיצוב גינות

עודכן: 25 ביולי 2023


הרושם שיכולה ליצור גינה מושקעת

גינה יפה היא כזו שמשרתת את בעליה במספר דרכים. אם משקיעים בעיצוב ברמה גבוהה מבינים מיד עם סיום העבודות שהגינה מותאמת במדויק לטעמו של בעליה. יתרה מכך, אם מדובר על עיצוב גינות של בניינים משותפים, הרי שכאן הדבר חשוב מאוד בשל כך שבגינה ישתמשו גם ילדים ואף מבקרים רבים של דיירי הבניין.

לכן גינה מעוצבת יכולה ליצור הן רושם רב מבחינה חזותית והן להיות פרקטית או שימושית יותר, אם נגדיר זאת כך, בעקבות עבודות מקצועיות. במהלך עבודתם של עובדי חברה המתמחה בעיצוב מגוון רחב של גינות, קל מאוד לראות כיצד נעשית דרך מדויקת המביאה בסופו של דבר לשילוב בין מראה נאה ואפשרויות הנאה רבות.

שינוי כולל ולא עבודות 'קוסמטיות'

אלו שמתמחים בשירות של עיצוב גינות מראים עד כמה יש הבדל בין טיפולים קוסמטיים על פני השטח של הגינה ובין עיצוב עמוק שיוצר יופי, נוחות ויעילות. במילים פשוטות, עיצוב מקצועי הופך את הגינה לאחרת לגמרי מכפי שנראתה לפני, ואם מדובר על גינה חדשה, הרי שהיא מוצגת מיד כבעלת מראה מקורי ומרענן.

כשבשטח נעשות עבודות הכוללות הצבת ריהוט, מסלעות, כדים, פרגולות, גשרונים, בריכות, דשא סינטטי, מערכת השקיה חכמה ותאורת גן, קל מאוד להגיד שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת מכל הבחינות. כך הופכים כל שטח לגינה תוססת שבה כל רגע הוא חוויה עבור כל מי שנכנס אליה בכל שעה של היממה.

אין כמו מראה עיניים

באופן טבעי כל אחד ישמח להתרשם בצורה רצינית מהיכולת של חברה מסוימת לעצב עבורו את הגינה שלו. בין אם מדובר על נציגיו של בניין מגורים משותף ובין אם מדובר על בעלי בית פרטי, הרי שכל אחד יכול להתרשם בצורה מדויקת מאוד ממה שיכולה להציע חברה איכותית שיש לה ניסיון רב בתחום זה.

הן ברשת האינטרנט אפשר להתרשם מאתרים שמציגים את עבודת העיצוב של בעלי מקצוע שונים, והן פרויקטים בשטח יכולים להיות כאלו שלעתים ניתן להגיע אליהם. כך, גם אלו שיש להם דרישות די צנועות וגם אלו שיש להם טעם מיוחד יותר, יכולים להבין מיד עד כמה עיצוב גינות ע"י חברה איכותית יכול להיות תואם לבקשתם.

bottom of page