top of page
  • תמונת הסופר/תMoshe Ginaor Zohar

דשא סינטטי

עודכן: 25 ביולי 2023

דשא סינטטי

היתרונות שלא כדאי לפספס אותם

כשמכירים טוב יותר מוצר כמו דשא סינטטי מבינים עד כמה יש לו יתרונות מוכחים להציג. זה לא מפתיע לראות כיצד ישראלים רבים נהנים היום ממרבדים ירוקים ויפים שנפרשים בגינות שלהם. בלא מעט בתים (וגם שטחים ציבוריים, ראוי לציין) אפשר להתרשם היום ממראה מרשים שנותר יפה גם לאורך לא מעט שנים.

מעבר לכך שמדובר על פתרון מצוין שהחל להדגיש את הצורך בחיסכון במים, הרי שמדובר באפשרות אמיתית לשדרג כל גינה במהירות רבה. אך חשוב להכיר את הסוגים השונים של המרבדים כדי לדעת שיש הבדלים בין עובי הסיבים, רמת הרכות שלהם, צפיפותם, גובהם ואיכותם. כך ניתן ליהנות מיתרונות רבים וטובים.

בהתאם לטעם האישי של כל בעל גינה

מאחר ובראש ובראשונה, דשא סינטטי נרכש למטרה של שדרוג המראה, הרי שחשוב לדעת שלאט לאט נכנסים לשוק דגמים מסוגננים יותר מאלו שהיו קיימים בעבר. זאת על מנת לאפשר למי שאוהב סגנון מכוסח ליהנות מכך, ולמי שאוהב מראה פראי יותר להבין שהוא יכול להציג בגינתו דשא עם סיבים פרועים יותר.

אלו שמתמחים בתחום זה דואגים להציג לא רק יבוא איכותי של דשא סינטטי בעל חוזק ועמידות מרשימים, אלא שהם גם דואגים להציג בפני כל לקוח מגוון רחב של אפשרויות בחירה בכל הקשור לעניין העיצוב. כך מבין כל אחד שהיום הוא אפילו יכול לרכוש דשא שמשלב בין מספר גוונים שונים ומציג מראה מקורי הרבה יותר.

מיקום אפשרי בלא מעט מקומות

רכישה של דשא כזה באה לידי ביטוי גם ברצון להניח אותו במקום שבעלי הנכס מייעד לכך. לכן חשוב להתמקד בנקודה זו עוד בטרם בודקים את רמת האיכות או מתייחסים לסגנונות העיצוב. חשוב מאוד לציין בפני כל איש מכירות את המקום שבו יותקנו מרבדים שונים של דשא סינטטי על מנת ליהנות מרכישה מוצלחת.

יש הבדל גדול בין גינה ביתית שבה רוצים להניח מספר מרבדים כדי ליהנות ממראה סולידי, ובין גג של מבנה, מרפסת גדולה, מגרש ספורט או מקומות אחרים שבהם כדאי להציב דשא כזה. בהתאם לרצון ליהנות ממרבדים שישרדו זמן רב ויאפשרו לבצע עליהם פעולות שונות (כמו משחק, מנוחה וכד'), כך יצרנים מובילים מייצרים היום דשא סינטטי כמעט לכל מטרה.

bottom of page