top of page
  • תמונת הסופר/תMoshe Ginaor Zohar

הקשר בין הלקוח לבין מעצב הגינות

עודכן: 25 ביולי 2023


שיתוף פעולה שיוצר גינה מדהימה

הקשר בין הלקוח לבין מעצב גינות בעלי מקצוע שונים מגיעים אלינו כשאנו זקוקים לשירות מסוים בבית פרטי או בבניין משותף. גם מעצב גינות הוא אדם שיש לו ערך רב עבורנו כשאנו רוצים לשנות את פני הגינה בבית או בבניין. לרוב, אנו מדברים על מקצועיותו של המעצב, על הידע שלו ועל ניסיונו בעיצוב וטיפוח הגינה, אך נראה כי אנו שוכחים להתייחס גם לקשר החשוב שיש ליצור בין כל לקוח ובין מי שמגיע לעצב את הגינה. חשוב להבין עד כמה שיתוף פעולה בין שני הצדדים תורם ליצירת גינה נהדרת.

מעצב גינות איכותי בודק את הצרכים של כל לקוח

הקשר בין הלקוח לבין מעצב גינות הקשר אינו מתבטא באדיבותו של מעצב הגינות ובהרגשתו של הלקוח שיש מולו איש נעים הליכות שניתן לדבר איתו, אלא בדרך מקצועית וחשובה הרבה יותר. אל האווירה הנעימה שיכול ליצור מעצב גינות מקצועי, מצטרפת העובדה שהוא מברר לעומק את הצרכים של כל בעל גינה. מדובר בשלב ראשוני שאין לוותר עליו מאחר ורק כך ניתן להתחיל לתכנן את הגינה העתידית תוך הבנה שהתוצאה הסופית תמצא חן בעיניו של בעל בית פרטי או נציג ועד של בניין משותף.

בעלי הגינות נהנים מייעוץ הוגן ואישי

עוד חלק חשוב בקשר שבין המעצב ללקוח בא לידי ביטוי בייעוץ מקצועי בהתאם לכל עיצוב ולכל גינה. כשניתן לשבת בנינוחות עם מעצב גינות אחראי ורציני, מבין כל לקוח כיצד רעיונות שונים שלו לגבי הגינה זוכים לקשב רב, אך יחד עם זאת גם מבוקרים בצורה מקצועית ונבחנים במדויק כדי להדגיש בפניו האם הדבר אפשרי למימוש או שמדובר במהלך יפה אך כזה שיעלה ללקוח כסף רב בתחזוקת הגינה בעתיד.

גם שינויים במהלך העבודות נעשים בצורה נעימה

כשיש קשר מצוין בין לקוח למספק שירות חשוב כמו עיצוב גינות, אנו יכולים לראות גם כיצד בקשה לשינויים מסוימים במהלך העבודות היא כזו שאינה גורמת למתיחות או לוויכוחים לא נעימים. מעצב גינות שעשה עבודת הכנה עם לקוחותיו ותיאם איתם ציפיות, יקבל בהבנה בקשות שונות להחלפת מיקום המסלעה או להצבת צמחייה שונה במקום כלשהו. כך, יחד עם הבהרה ללקוח שהוא יכול להתקשר בכל פעם שיש לו שאלה, מדובר בקשר חיובי שניתן להפיק ממנו את המיטב.

bottom of page