top of page
  • תמונת הסופר/תMoshe Ginaor Zohar

עבודות עץ

עודכן: 25 ביולי 2023


עבודות העץ שכולם יכולים ליהנות מהן

נסו לדמיין את הגינה שלכם לאחר עבודות עץ שונות ותבינו מיד עד כמה אי אפשר לוותר על תוספות מרשימות כמו דקים טבעיים, מחסנים מעץ, פרגולות מעצים שונים, חיפויי קיר ועוד עבודות מרשימות שיופיין בולט למרחוק. היום אנו רואים כיצד רבים מבעלי הגינות בישראל אינם מוותרים על עבודות יפהפיות של אנשי מקצוע איכותיים.

בכניסה לבתים שונים אנו יכולים למצוא היום רצפת עץ בגוונים שונים, וביציאה ממרפסת מסוימת אל החצר אנו יכולים ליהנות היום ממראה כפרי משגע של פרגולה מעץ גושני או מרהיטי עץ בסגנונות שונים. אפילו בתי עץ לקטנטנים שאוהבים לשחק בחצר אפשר למקם היום בגינה יפה אם מבינים את התרומה של עבודות עץ.

החלק החשוב של בעל המקצוע

יש סוגי עצים שונים שיכולים לאפשר לכל בעל בית ליהנות מחוזק ומעמידות לאורך זמן. בל נשכח כי מדובר על פריטים כמו ריהוט ורצפות שבהם אנו עושים שימוש מאסיבי כמעט מדי יום, ובנוסף לכך הם צריכים להתמודד עם השמש הישראלית הקופחת וגם לעתים עם ירידה חדה בטמפרטורות ועם גשם חזק ורוחות.

כל אלו מראים כיצד עבודות עץ חייבות להיעשות ע"י מי שמתמחה בהן. חשוב להבין שמעבר ליצירתיות של איש מקצוע מסוים ומעבר לבחירת העץ הנכון לכל עבודה, מדובר ברמת דיוק גבוהה ובתכנון קפדני שכולל שרטוט מקדים והתאמת כל פריט לדרישות הלקוח ולצרכיו. לכן חשוב לעבוד רק מול מי שיכול להציג היסטוריה של עבודות עץ שעושות את הרושם הנכון.

סוף כל עבודת עץ במחשבה תחילה

ברגע שאתם מארחים בביתכם היפה את קרובי משפחתכם או את חבריכם, אתם יכולים ליהנות מיופי של עבודות עץ שהותאמו בדיוק לסגנון החיים שלכם. זאת מאחר ובכל עבודה נוצר פריט שבו ירד בעל המקצוע לפרטים הקטנים ביותר ובכך הביא לבניית פרגולה עמידה, ריהוט חזק, רצפה נוחה ובטוחה ועוד מוצרי עץ נהדרים.

ההתכווננות לעיצוב הכללי

גם ההתכווננות לעיצוב הכללי של המבנה היא זו שמדגישה עד כמה עבודות עץ הן עניין לאנשי מקצוע שיודעים הן לעצב גינות ונוף והן להתייחס לעיצוב מוגמר בסגנון מסוים שקיים בסביבת מוצרי העץ. כך המראה הכללי יוצר נעימות גדולה לכל עין ומשיכה רבה כשמאתרים את עבודות העץ בין העיצוב הכללי של המבנה.

bottom of page