top of page
  • תמונת הסופר/תמשה גינאור זוהר

תכנון גינות פרטיות

עודכן: 25 ביולי 2023



תכנון גינות פרטיות – לתכנן את השלווה

תכנון גינה פרטית צריך ליצור בחלק החיצוני של הבית אזור שיהיה נעים לשבת ולשהות בו. הגינה הפרטית צריכה להיות המשך טבעי של הבית עצמו, ובעצם יכולה לתפקד כמעין חדר נוסף בבית. תכנון גינות פרטיות נעשה על פי רוב בבתי קרקע עם שטח מסביבם, שצריך להיות גם יפה וגם שימושי לדיירי הבית, כיוון שאחת הסיבות המרכזיות למגורים בבית קרקע פרטי היא האפשרות לשהות בחוץ, בגינה הפרטית שלכם. תכנון גינות פרטיות עדיף שיעשה על ידי מתכנן מקצועי, כדי שתקבלו בסופו של התהליך מוצר מושלם שמתאים לדרישות, לאורח החיים ולתקציב שלכם.


תכנון גינה פרטית – להרגיש בבית גם בחוץ

הגינה הפרטית צריכה להיות מקום יפה ואישי של הבית, תכנון גינה פרטית צריך ליצור לדיירי הבית מקום, שבו ירצו לשבת ולהירגע, או לארח חברים באווירה נעימה ואינטימית. תכנון גינות פרטיות גורם לגינה להפוך למעין חדר חיצוני, שמאריך את הבית החוצה, הגינה היא מקלט מרגיע לצאת אליו או מקום של שלווה והנאה נוסף על הבית שלכם.

תכנון גינה פרטית צריך ליצור את המקום הקסום הזה, שיהיה רק שלכם ושתוכלו ליהנות ממנו בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף הגשומים. תוספת דק ופרגולה יפה ייצור אזור לארוחות משפחתיות נעימות בחוץ, ובריכת הנוי תיתן יופי ותחושת שלווה באווירת צלילי המים המרגיעים. תכנון גינות פרטיות צריך לבנות מעבר רציף וטבעי מסביבת הבית אל סביבת הגינה, שמירה ששבילי הגינה יהיו יעילים ויפים באותה המידה, אזורי הישיבה השונים צריכים לתת מענה לישיבות משפחתיות, אך חלק של תכנון גינה פרטית צריך ליצור גם מקום ישיבה אישי ואינטימי לכל בן משפחה. מקום בו אפשר למשל, לשבת ולקרוא ספר בשבת בבוקר או לנמנם בערסל.


תכנון גינה פרטית – גן עדן מחוץ לדלת תכנון גינות פרטיות צריך להיעשות תוך תשומת לב ומחשבה לגורמים רבים הנוגעים לתנאי השטח בבית. כדי ליצור תכנון גינה פרטית, שיענה על כל הדרישות והרצונות שלכם, תוך בחירה נכונה ומתאימה של צמחי הגינה, בניית מערכות ההשקיה, שבילי הגינה ובניית פינות הישיבה, צריך ידע טכני ומקצועי, וניסיון רב שנים של תכנון גינות פרטיות ויצירת המקום המושלם עבורכם. תכנון גינה פרטית הוא עסק למומחי גינון ונוי. תנו להם לתכנן לכם יופי של גינה.


bottom of page